Nejčastější otázky a odpovědi

Vyhledávání


Jak správně vyhledávat ubytování a na co dát pozor?

Kdy? Kam? Počet osob

Doporučujeme primárně vyhledávat s těmito údaji a později si ve výsledcích hledání zpřesnit požadavky pomocí postranního filtru. Umožní vám to lépe pracovat s výsledky hledání a neunikne vám žádné vhodné ubytování jen kvůli přísnějšímu filtru.


Pokud máte již na začátku specifické požadavky na konkrétní ubytování, můžete si je upřesnit pomocí rozšířeného vyhledávání. Nejčastěji využívané rozšířené atributy hledání jsou:

  • Typ ubytování - vyberte si zda chcete samostatný dům nebo jednotlivé apartmány či studia?
  • Domácí mazlíčci - zadávejte vždy když chcete vzít do Chorvatska svého mazlíčka.
  • Vzdálenost od moře - pozor vhodnější ubytování může být leckdy pouze o pár metrů dál než chcete
  • Bazén - součástí ubytování může být bazén. Týká se jak samostatných domů, tak apartmánů
  • Strava - je součástí menšího počtu ubytování za příplatek
  • Tiché místo - zpravidla ubytování v odlehlejší části měst a vesnic bez nočních barů a diskoték

Proč musím vyhledávat přesný termín ubytování?

Bez toho bychom nebyly schopni ověřit obsazenost a celkovou cenu pronájmu. Výsledkem vašeho hledání budou vždy pouze volné kapacity a spočítaná cena za vámi zvolený termín.

Ubytování v soukromí je typické tím, že si můžete zvolit vlastní termín pobytu a nespoléhat na připravené balíčky cestovních kanceláří. Většina pronajímatelů nemá za podmínku nástup od soboty do soboty.

Pokud jste flexibilní při výběru termínu, tak můžete zvolit hledání s parametrem +/-3 dny. Zadejte přesný termín, který preferujete a zaškrtněte +/- 3 dny. Systém najde i nabídky kolem preferovaného termínu.

Co jsou to robinzonády?

Robinzonády jsou domy, ale také apartmány v odlehlejších částech Chorvatska. Nachází se  v zátokách a na menších ostrovech. Vyznačují se skromnější výbavou, ale jejich přednost je klidné a tiché místo. Okolí je řídce osídlené. Jak už samotný název napovídá, jedná se o ubytování pro dobrodružnější povahy a pro klienty preferující klidné místo uprostřed přírody.

Součástí ubytování může být i pronájem lodě za příplatek. V takovém případě hledejte s parametrem Loď a při objednávce uveďte do poznámky: "Mám zájem o pronájem lodě" konečnou rezervaci vám zpětně potvrdíme. Platba za loď na místě pronajímateli.

Jaký je rozdíl mezi apartmánem a studiem?

Studio je zpravidla jedna místnost s kuchyňským koutem a sociálním zařízením. Ve stejné místnosti se také spí.

Apartmán má minimálně jednu další oddělenou místnost, obývací místnost spojenou s kuchyní a sociálním zařízením.

Proč musím do vyhledávání zadávat děti když jsou ceny za celé jednotky?

Vyhledávač sečte počet dospělých a dětí a najde vám ubytování pro vaší skladbu osob. Pronajímatelé však potřebují znát věk dětí kvůli cenně pobytové taxy. 

Proč jsou ceny v EUR?

Ceny od našich zahraničních partnerů dostáváme v EUR, které jsou tak primární měnou. Přepočet na české koruny se řídí aktuálním kurzem. Rozpis plateb od nás dostanete v českých korunách.


Rezervace


Jak rezervovat ubytování?

V detailu ubytování klikněte na cenu u ubytovací jednotky. Dostanete se do ceníku a ve třech krocích se dostanete až k samotné rezervaci.


1. Kalkulace

V prvním kroku si zkontrolujte cenu, rozpisy plateb a nezapomeňte na všechny případné příplatky.

2. Kontaktní údaje

Ve druhém kroku vyplňte údaje objednavatele. Nepotřebujeme znát údaje o všech cestující. V této části máte také možnost vypsat všechny své specifické požadavky a přání. Uveďte tedy do poznámky všechny vaše požadavky. Více v otázce "Jak můžu nahlásit specifické požadavky k rezervaci"

3. Shrnutí

Zkontrolujte si veškeré vyplněné údaje a klikněte na Rezervovat. Po provedení objednávky máte jistotu, že máte termín rezervovaný. Následně se s vámi spojíme a pošleme údaje k platbě a další pokyny pro potvrzení rezervace.

Jak můžu nahlásit specifické požadavky k rezervaci?

Potřebujeme znát všechny vaše specifické požadavky, abychom je mohli ověřit u pronajímatele. Často není problém zařídit věci nad rámec, ale musíme o nich vědět dopředu a řešit je individuálně.

Nejčastěji to jsou dotazy spojené s alergiemi, dětskými přistýlkami, ale může to být i ubytování další osoby nad uvedenou kapacitu, kotvení lodě, možnosti parkování atd.

V detailu ubytování zvolte ubytovací jednotku a kliknutím na cenu se dostanete do objednávkového formuláře. Ve druhém kroku "Kontaktní údaje" můžete do poznámky uvést všechny své požadavky a otázky k rezervaci. 

Můžu rezervovat více apartmánů v jednom domě?

Pokud chcete ve zvoleném termínu rezervovat více ubytovacích jednotek v jednom apartmánovém domě, je potřeba vyplnit objednávku každého apartmánu zvlášť.

Kliknutím na cenu u apartmánu se otevře objednávkový formulář v nové záložce a můžete vyplnit objednávku prvního apartmánu. Poté se můžete vrátit zpět na předchozí záložku a postup opakovat pro druhý apartmán.

Pro každou rezervaci vám pošleme podklady k platbě samostatně. Umožní nám to lépe reagovat na změny pro jednotlivé objednávky. 

Potvrdíte mi rezervaci i o víkendu?

Ano. Vyplněním objednávky se váš termín rezervuje automaticky a to klidně v sobotu ve 2 hodiny ráno. Od nás pak v nejkratším možném čase dostanete podklady pro platbu. V případě, že se jedná o brzký termín nástupu, je potřeba vyřešit platbu v řádu několika málo hodin aby došlo k potvrzení rezervace.

Jaké údaje musím zadat k rezervaci?

K rezervaci nám stačí kontakt na objednavatele tedy jméno, příjmení, telefon, email a adresu bydliště. Jména cestujících není pro účely poskytnutí voucheru na ubytování potřeba a objednávka je tak jednodušší.

Jak zaplatím rezervaci?

Po dokončení rezervace vám pošleme předpis platby s variabilním symbolem. Doporučujeme uhradit obratem prioritní platbou. Čím dříve se k nám peníze dostanou tím dříve dojde k pevnému potvrzení a zaslání voucheru.

Jak můžu udělat změny v rezervaci?

V případě zásadních změn či zrušení rezervace se na nás obraťte prostřednictvím emailu na info@chorvatskovsrdci.cz  a uveďte termín 

Vždy záleží v jaké době se požadavek na změnu či zrušení řeší. Čím více se blíží termín nástupu, tím může být složitější zařídit změnu. Vždy se pokusíme vyřešit vše k vaší spokojenosti.

Budu platit za změnu v rezervaci?

V závislosti na době kdy dojde k žádosti si můžeme účtovat poplatky spojené se změnou. 


Za jakých podmínek můžu zrušit rezervaci?

Zrušení ubytování podléhá storno podmínkám. Bezplatné storno je zpravidla do 60 dní před nástupem. Poté mohou být účtovány poplatky spojené se stornem. Storno podmínky jsou uvedeny vždy v popiscích každého ubytování a u ceníku.

Kdy obdržím adresu ubytování a kontakt na pronajímatele?

Po odeslání rezervace vám pošleme rozpis plateb a po uhrazení obdržíte voucher na ubytování. Na voucheru jsou všechny potřebné údaje včetně adresy ubytování a kontakt na pronajímatele.

Kdy a jak kontaktovat pronajímatele?

V den příjezdu do 10 hodin dopoledne je ideální spojit se s pronajímatelem a upřesnit si čas nástupu na ubytování a předání klíčů. Nástup na ubytování je umožněn zpravidla po 14 hodině. V případě, že máte komplikovanou dopravu a nestíháte plánovaný příjezd vždy se prosím pronajímateli ozvěte a upřesněte si další postup. Pronajímatelé často nebydlí přímo v místě vašeho pobytu. 

Pokud si myslíte, že vaše jazykové znalosti nejsou na takové úrovni abyste se s pronajímatelem domluvili, tak ve většině případů stačí zaslat i sms. Pomocí překladače si připravte stěžejní informace a pošlete pronajímateli krátkou informaci kdy dorazíte na místo.


V Chorvatsku


Jaké doklady potřebuju na cestu do Chorvatska?

Vzhledem ke vstupu Chorvatska do Schengesnského prostoru odpadají po cestě do cílové destinace hraniční kontroly ve Slovinsku. Pro občany ČR a SR je vyžadován jeden doklad totožnosti a stačí tedy platný občanský průkaz. Cestovní pas není vyžadován.

Co dělat když mě pronajímatel nechce ubytovat?

V takovém případě nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle uvedeným v informacích u objednávky. Naší povinností je najít vám alternativní řešení v podobě nového ubytování, změny termínu nebo vrácení peněz. Nutno dodat, že k takovým případům dochází jen ve výjimečných situacích.

Co dělat když zjistím nedostatky v ubytování?

V takovém případě nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle uvedeným v informacích u objednávky. Naší snahou bude vyřešit vše na místě s pronajímatelem.

Co dělat když nestíhám domluvený čas nástupu?

Kontaktujte pronajímatele telefonicky nebo sms a domluvte si náhradní čas. Zohledněte dopravu a plánované přestávky a sdělte pronajímateli reálný čas. Dnes už navigace hlásí přesný čas příjezdu, ale počítejte případně s dalšími zdržením a dejte si dostatečnou rezervu. V opačném případě opět kontaktujte pronajímatele o novém času příjezdu. 


O projektu


Můžu se na webu chorvatskovsrdci.cz registrovat?

V dolní části stránky máte možnost přihlásit se do našeho pravidelného newsletteru. Registrací získáte jako první přístup k novinkám, zajímavému obsahu ve formě článků a především vybrané typy ubytování. Naší snahou není posílat stovky nabídek denně, ale chceme se stát vaším partnerem při plánování dovolené v Chorvatsku.  

Jak můžu napsat recenzi na ubytování?

Týden po návratu z dovolená vám pošleme email s odkazem na dotazník spokojenosti. Vyplněním nám dáváte zpětnou vazbu, kterou následně obdrží i pronajímatelé. Stává se pravidlem, že pronajímatelé čím dál více naslouchají požadavkům klientů a snaží se jim v rámci možností vyhovět. Pokud se chcete na uvedené místo vrátit i v budoucnosti a něco byste přesto zlepšili, dejte nám o tom vědět.

Jak můžu napsat recenzi na agenturu?

Týden po návratu z dovolené vám pošleme email s odkazem na dotazník spokojenosti. Kromě hodnocení samotného ubytování můžete v rámci dotazníku vyplnit i zkušenosti s naší agenturou. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Jen díky vám se dokážeme zlepšovat.